Tack till alla er

Vi vill ägna detta inlägg till alla vänner som läser det vi skriver. Framförallt vill vi tacka alla er som tar sig tid att kommentera! Det är fantastiskt kul att läsa! Ni gör det verkligen roligt för oss att skriva ner vad som händer här borta. Keep up the very good work! Tack så mycket
För övrigt väntar vi på pizza som nyss beställts, den ska avnjutas i allra högsta bemärkelse, efter det vår högprioriterade lässtund och sen får det nog vara läggis som gäller. För att vara tipp topp och hänga med i 30 barns tempo under en dag så är sömn nyckeln till överlevnad. Vilket vi båda omfamnar med glädje!
God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Tove

Pizza, vilken lyx!

2011-02-02 @ 12:12:05
Postat av: Farmor Elsie

Vilken upplevelse detta måste vara för Er. Jag lever mig riktigt in i Er miljö och bilderna är helt fantastiska.

2011-02-02 @ 13:45:39
Postat av: Mormor Anita

Det är vi som skall tacka för att vi får ta del av er vardag. Ni har skrivit litet om hygieniska problem. Då måste jag säga till Agnes ännu ett tack för den underbart sköna tvålen, som jag fick i julklapp. Jag har aldrig haft en så fantastisk tvål.

Kram till er båda från mormor Anita

2011-02-02 @ 13:50:56
Postat av: Pappa Sverker

Det är vi som ska tacka. Jättekul att ni är så aktiva med bloggen. Jag kollar efter nya inlägg varje dag. Alltid lika spännande att läsa om hur ni har det.

2011-02-02 @ 20:43:33
Postat av: maria (mamma Evas kollega)

Ser med glädje fram emot era inlägg och har dessutom spridit det vidare till flera bekanta. Är imponerad av att ni tagit chansen att få uppleva detta och göra en insats. Extra roligt att se lille Gift i den lille giraff-pyjamasen från min systerson Sixten. Han var för stor för den redan när han föddes så den var aldrig använd, skönt att se det komma till användning! Fortsatt lycka till!

Hälsningar Maria på Svaneholmsgården

2011-02-02 @ 23:02:23
URL: http://maria-eriksson.blogspot.com
Postat av: Igge

Jag tror att ni kan vara bäst helt enkelt...

2011-02-03 @ 03:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0