Mätta!

Käkat på en tokig restaurang idag, riktigt coolt men troligen det ställe med mest turister vi varit på sedan vi kom hit. Ganska skönt att inte vara de enda Msungus för några timmar. Ingen som skriker "How are you" efter dig (det enda många av dem kan på engelska, de blir rätt ställda när man svarar, de vet inte riktigt vad de ska göra då, haha). Fick i alla fall en rejäl måltid innehållande bland annat struts och krokodil. Till efterrätt; cheesecake, inte lika god som min men fortfarande helt ok. Och väldigt gott kenyanskt kaffe.
mums, krokodil i Nairobi National Park

Kommentarer
Postat av: Igge

Var ni på Carnivore?

2011-01-17 @ 01:28:05
Postat av: Tintin

Alldeles riktigt!

2011-01-17 @ 08:26:33
Postat av: Kamilla

Idag som kom en VÄLDIGT pigg Edwin in hoppandes i köket o sa kukeliki kl e 7 :)

Sedan sa han det vanliga - vad tåler inte jag?

När jag hade svarat på det så sa han...

Var e Tintin?

Hon är i Afrika sa jag o tittar på elefanter o lejon :)

-När kommer hon tillbaka då?

Ville inte göra honom ledsen så jag sa det vet ja inte....

Ville bara att du skulle veta att du e saknad ;)

2011-01-17 @ 17:44:26
Postat av: Tintin

Åh min lille Edwin, det värmer verkligen ända in i hjärtat! Hälsa alla :-)

2011-01-17 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0