Plötsligt händer det!

Vi båda två har länge undrat när vi skulle åka på den förväntade Afrikanska magsjukan, kanske lite feber och huvudverk. Tiden är inne. Jag, Tintin, satt ribban igår med feber, huvudverk och en liten grad av magsjuka. Till min enorma besvikelse bestämde Agnes och värdarna att göra hemmalagad hamburgare och pommes. Något som jag suktat efter sedan dag två i Nairobi, kul! För att sota för det mycket elaka matvalet är Agnes mage inte heller som den en gång har varit idag så nu är det vatten- och CocaColadrickande för hela slanten, en Harry Potter bok och en och annan film. Jag tror vi börjar med baksmällan!

Kommentarer
Postat av: Sverker

Aj då. Hoppas att det går över snabbt. Krya på er!

2011-01-21 @ 17:49:39
Postat av: Petra Schulze

Bara älskar era bilder! Säger mer än tusen ord!!

mamma din gav mig länken till er blogg, Ha det underbart bra Tintin, kram Petra & Pauline

2011-01-21 @ 21:30:05
Postat av: Tove

Krya på er små pluttar! När man är sjuk ska man vara hemma.

2011-01-21 @ 22:16:58
Postat av: Paulina

Hej på er.

Segstartad som vanligt har jag nu hittat er o kommer följa er varje dag. Vilka underbara bilder, de säger mer än tusen ord.

Va rädda om er och krya på er!

2011-01-22 @ 05:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0